vrijdag 13 april 2012

278 x een dozijn¸.


Wachtend op een aannemer die zou moeten komen kijken naar onze buitenmuur aan de voorkant van ons huis ( afspraak was om 17.00 uur en het is nu al over half zes!!!) benut ik mijn tijd maar even nuttig. Doordat ik op FB regelmatig mijn wel en wee schrijf komt er een beetje de klad in het blog, maar ik doe mijn best.
Vandaag in de kas gewerkt net als gisteren en dan morgen 4 dagen achter elkaar museum, dan nog een of twee dagen kas en dan alle voorbereidingen voor het feestje. Ik heb met FM kunnen ruilen zodat ik mij vrijdag en zaterdag daar helemaal aan zal kunnen wijden. Al met al werk ik dus 11 dagen aan een stuk zonder vrije dag! Dat is dus wel een beetje heftig.
Vandaag heb ik sla-plantjes van diverse soorten en koolplantjes ook verschillende soorten opgepot. Ik heb vond ik zelf best hard gewerkt en aan het eind van de middag
kwam ET me vertellen dat ik 278 x één dozijn plantjes had opgepot!!!!!!Dat is dus 3336 stuks in het totaal!!!!! ECH GOED hoor, vond hij het! jammer dat ik niet per stuk betaald krijg. Het was heel wisselvallig weer, zonnetje bewolkt enz. dus trui aan, trui uit. En tussen de middag samen met een oud klasgenootje van Marieke gegeten, die stage loopt,werden we verrast met een stuk appeltaart van mevr. T warm uit de oven. Niet gek dus.
Verder pech met de Laguna, de radiator voor de airco blijkt niet de goede te zijn, dus toch een nieuwe moeten bestellen en vorige week vrijdag gaf ie helamaal geen spat meer. Accu helemaal leeg, ik dacht eerst dat het de batterij was van het kaartje waarmee je de auto opendoet, maar dat was niet het geval. Gelukkig was OB bereid om me te komen helpen, snel voor sluitingstijd een nieuwe accu gekocht bij Super U. En nu staat de auto nog in zijn garage wachtend op de nieuwe radiator. Maar dan zijn we er nog niet, dan moet de airco ook nog gevuld. Weer diverse kosten waar we niet op hadden gerekend, weet dus wel waar ik deze maand voor werk!!!!!

Geen opmerkingen: