zondag 19 januari 2014

Als je niet beter zou weten,

dan zou je zeggen dat het lente is hier, de primulaatjes in de tuin staan in bloei het is erg zacht en niet goed voor de natuur, wel voor ons want dat scheelt aanzienlijk in het stoken in huis!!! Gelukkig maar, we hebben nog ene klein voorraadje in de stal liggen en ook nog geen factuur gehad van de levering!! Dus bellen voor een nieuwe voorraad durf ik even niet, anders komt ie waarschijnlijk meteen met de rekening op de proppen en de portemonnee is leeg!
Ik zal zo ontzetten blij zijn als ik weer kan gaan werken,  begin het nu wel lang te vinden hoor, niets doen is toch niet echt mijn hobby. Wel lekker om flink met Duncan te gaan wandelen en lekker te kokkerellen, maar op een gegeven moment word je het wel zat dat genietsnut. Ik kom ineens tot de ontdekking dat ik dit allemaal in mijn vorige blog ook schreef (vergeetachtigheid of zit het echt zo dwars?) Wel heb ik van mijn "bazin" een telefoontje gekregen dat ze gaat proberen ons (F.M en mijzelf) al vanaf 10 maart te laten beginnen, zelfde aantal uren en tot en met oktober, net als vorig jaar. Daar ben ik blij mee.
 Jl donderdag tegen 16.00 uur hadden wij ook een hele vreemde ervaring: ineens een enorme knal, net een explosie, alles stond te schudden en te trillen. Zagen de buuf naar buiten komen en om zich heen kijken, wij hadden geen idee wat het zou kunnen zijn.
Hier en daar navraag gedaan, ook bij de heren van de confrérie (we hadden een nieuwjaarsborrel inclusief galette de roi) had iedereen  het meegemaakt (bizar want sommigen wonen wel dik 35km hier vandaan). De krant van gisteren meldt dat het naar aller waarschijnlijkheid een vliegtuig zijn geweest wat door de geluidsbarrière is gegaan! (?)

Geen opmerkingen: