maandag 20 februari 2023

Het krantenartikel, toch gepubliceerd!

Hoe raar kunnen dingen lopen. Dat is/was in ieder geval zo met het hele gedoe van een intervieuw door Monsieur S.B van de JHM. Hij overviel mij bij de vernissage bij de Winkelmans in Montigny, rukte me zo ongeveer uit de kamer met mijn amuse-plateau in de hand. Wuilde meteen een paar fotosq maken en vroeg naar hoe, wie, wat, waarom ik/ wij in Frankrijk waren beland. Een paar dagen later mailde hij mij en vroeg om jeugdfotos en mijn levensverhaal naar hem te mailen. Dit was allemaal ergezns in augustus/september 22. Ik nam er uitgebreiud de tijd voor en schreef mijn verhaal en stuurde dat naar hem op ter correctie. We mailden diverse keren heen en weer en hij stuurde me de lay-out. Ik was er tevreden mee. Van mij mocht het in de krant. Maar.... van mme. S.NIET! de JHM had al eerder een paginba aan mij gewijd en dat was de reden om dit intervieuw/ portret dus niet te plaatsen. Jammer dan. Begin van dit nieuwe jaar belde N.M op ook een journaliste van de JHM en vroeg mij om een intervieuw (?). Ik legde haar uit dat ik het prima vond maar dat ik alles op papier had nog van S.B. en stelde haar voor om eerst maar eens daarnaar te informeren. Dat deed zij en ze anuleerde onze thee afspraak met de mededeling dat men bij de krant ermee bezig was! Wat scherst mijn verbazing op zondagochtend 28 januari om 7 uur een sms kreeg van een goede kennis met de mededeling:"Jij staat in de krant, paginagroot, Bravo!

Geen opmerkingen: