maandag 17 november 2008

Morgen, de dag van de waarheid!!!!!

Omdat ik verwacht dat ik morgenavond om deze tijd, versleten op de bank zal zitten, schrijf ik nu maar vast mijn wekelijkse blog! Morgen is het de dag van de waarheid!!!!!! Ik ga er morgen voor het eerst helemaal alleen op uit met de hapkar, zonder Snorrewiets, zonder commentaar over mijn rijstijl, zonder aanwijzingen, zonder opmerkingen, zonder zenuwachtig gegiegel, zonder gestreste telefoongesprekken, zonder ja echt heus zonder! Het zal niet eenvoudig zijn iedereen en alle adressen terug te vinden, op tijd te zijn, prijzen te vinden ed. Maar ik ga ervoor! Ik zal wel moeten. Zijn en mijn grootste vrees le HAYON of terwel de KLEP, dat is echt het aller - aller allerbelangrijkste. Woensdag heb ik ca. 10 meter gereden met jawel; de klep open en doordat hij de takken van een boom raakte en daardoor een vreemd geluid veroorzaakte dat ons beiden allarmeerde, hebben we ongelukken en grote schade kunnen voorkomen. Snorrewiets zag witter dan wit, ik volkomen van slag en ik had vooral door zijn reactie even een kwartier nodig om bij te komen van de schrik. De stresskip!!!!!!!!!!! Natuurlijk was het stom, fout, onnadenkend van mij ik kan hem niet de schuld geven maar zal aan de andere kant blij zijn als ik ongestoord mijn werk kan doen. Ik heb een groot oranje vel met het woord HAYON erop en dat plak ik op het stuur. De nieuwe camions zijn uitgevoerd met een signaal dat gekoppeld is aan de handrem; maar helaas deze camion niet en moet ik dus gewoon enorm opletten. Dus laat de beschermengelen aub in de buurt blijven. De zondag hebben we benut met de grote schoonmaak van de kar, zowel buiten maar vooral binnen was hij enorm smerig! Veel producten hebben de uiterste houdbaarheids datum overschreden en dus heb ik een lijst voor de aanvraag van een creditnota en diverse artikelen aan die en gene uitgedeeld. Kan moeilijk 8 pakken koffie zalf in de kast stoppen (we drinken niet eens koffie), de vis is naar de katten gegaan, de koekjes waren op voordat ze in de trommel zaten en de worstenbroodjes en pizza's zijn door de varkens van MB verorberd. Zonde, zonde, zonde, maar wat moet je met die troep! Dus de kar is schoon, dingen die nog maar een paar dagen mee kunnen staan apart en die zal ik proberen te slijten voor een klein prijsje. En dan afwachten wanneer CV zich hersteld meldt, waarschijnljk over 14 dagen (zal je net zien dat ik net een beetje de routes ken, de prijzen weet en aan het sturen gewend ben, ik het weer uit handen moet geven! ) ik heb haar vanochtend via MSN gevraagd of de leverancier per ongeluk mijn bestelling bij haar had afgeleverd, maar dat bleek niet zo te zijn. Was wel even pijnlijk, maar Marieke zat te msn-en met haar dochter dus dat kwam goed uit, ze vroeg of de hapkar bij mij stond en of ik wist voor hoe lang, ik heb het blauwblauw gelaten, ' t voelde een beetje naar, vandaar dat ik nauwelijks open kaart heb gespeeld; leek me safer voor alle partijen.Dus lieve mensen, doe een schietgebedje, steek een kaarsje aan, wish me luck, en duim dat ik morgenavond zonder kleerscheuren, ongelukken, lekke banden, verdwalen enzovoort uitgevloerd, maar heelhuids op de bank hang. Ik houd jullie op de hoogte! --Geplaatst door entre-bas-et-haute op Entre Bas Et Haute Weblog op 17/11/2008 18:06:00 AM

Geen opmerkingen: