woensdag 24 november 2010

De winter komt er aan.....

Volgens de krant gaat het eind van deze week al erg koud worden ze voorspellen min13 dus dat is niet mis! Als er dan ook een zonnetje bijkomt is het niet zo erg, momenteel is het namelijk erg somber, grauw en nat. Met Floyd naar buiten is niet altijd even prettig, maar we hebben geen keus. Maandagochtend ging ik vol goede moed met hem het zgn. "grote rondje" lopen en liet ik hem loslopen. Op de training zondagochtend ging het niet allemaal even vlotjes, ja als je twee weken niet gaat ben je dus terug bij AF. Wim was mee maar die raakte in de war van de opdrachten van de trainster en gaf het al snel op. Maandag bleef F in eerste instantie netjes in mijn buurt, maar ineens bleef hij een heel stuk achter en was naar hartelust aan het graven in een vossenhol. Ik op mijn hurken en in mijn handen klappen maar géén F!
Ik had een dode das zien liggen en wilde absoluut niet dat F daar aan zou gaan staan peuzelen, dus werd ik een beetje geagiteerd. Klappen en roepen dus! Er kwam een pick-up aan en daar rende hij achteraan! Van de andere kant kwam ook een auto, dat bleek AC de zoon van wim's baas die kwam het land inspecteren ivm omploegen. Toen hij in zijn auto stapte en plankgas wegreed ging F er vol gas achteraan en was ie dus na een paar minuten in een velden of wegen meer te bekennen. Het regende en het weggetje was modderig. Ik aarzelde; teruggaan, of roepen en klappen? ik was een beetje hopeloos. Ineens zag ik hem stilstaan en om zich heen kijken; hij was mij kwijt en toen begon hij het op een lopen te zetten mijn richting op. D.m.v een koekje kon ik hem vastgrijpen en aanlijnen en heb hem naar huis gesleurd, hij wilde graven, snuffelen alles behalve naar huis. Jammergenoeg is er zondag geen training
i.v.m jaarvergadering en zaterdag ben ik bezig met de maaltijd voor ?? personen dus kan ik niet naar de les. Wim gaat er vast en zeker niet heen; onder het mom van "ik begrijp dat mens toch niet"
Na dit avontuur mocht ik naar de testmiep voor mijn bilan. Manon en PB haden beiden een vragenlijst ingevuld over mijn kwaliteiten en persoonlijkheid en ook IH had haar mening gemaild. Zelf had ik er meer dan 4 uur aan gewerkt en was eerlijk en openhartig.
Mevrouw A was onder de indruk en stak dat niet onder stoelen of banken!
Voor aanstaande maandag moet ik een lijst maken met beroepen die me leuk lijken, nou dat is niet moeilijk! Als het met eten en mensen te maken heeft, of met talen spreken en tourisme dan vind ik het al leuk. Het is alleen de vraag of daar hier in de buurt werk in te vinden zal zijn.

Geen opmerkingen: