woensdag 23 februari 2011

Geen bericht, goed bericht....????????

Sinds een dag of twee, helemaal van slag! Had erop gerekend, gehoopt dinsdag al iets te horen van de sollicitatie....maar gisteren niets en vandaag ook weer niets bij de post. Toen we weggingen zelfs het antwoordapparaat aangezet. Maar ook daar niente,noppie nada! Heb ik het verkeerd begrepen; meende dat ze uiterlijk dinsdag iets zouden laten weten. Zou in deze geen bericht, goed bericht betekenen? Ik word er wel een beetje depri van. Heb ik het en mezelf overschat? Wim wil niet dat ik opbel: vind dat zij mij nodig zouden moeten hebben en niet andersom! Zou er morgen iets bij de post zitten??? Ik wil zo dondersgraag weten waar ik aan toe ben, dat snappen jullie natuurlijk ook wel.
Vandaag viert Wim zijn verjaardag, compleet met appelkruimeltaart uit eigen keuken en Mac Donald's. Nog net geen Happy Meal, maar het scheelde niet veel. Zijn kadootjes vielen in de smaak. En alhoew hij slechts 43 is geworden, voelt ie zich 65!
Arme stakker!

Geen opmerkingen: