woensdag 2 maart 2011

Ik pak de draad weer op...

Na de desillusie van mijn sollicitatie pak ik de draad weer op en heb een afspraak gemaakt met mevrouw L. van het bureau Alexis, ook had ik een consult bij mijn nieuwe persoonlijk begeleider want meneer A.F is gemuteerd. We maakten kennis en keken samen op de site naar de vacatures en ik heb vandaag op twee daarvan gereageerd. Ook hij was verbaasd dat ik tot op heden geen post heb ontvangen van de Mairie over de afwijzing ( absoluut niet netjes!) Ik heb gisteren ook gebeld met de eigenaresse van het privé museum te Biesles, zij zoekt iemand voor rondleidingen in de maanden juli- augustus en september op zondagmiddagen. Een betaald bijbaantje wat me best leuk lijkt en als er niets tussen komt dus graag wil doen, elke ervaring is er één!
Ons weekend Maassluis is aardig in het water gevallen: wat een regen, meer dan vreselijk! Marieke heeft zich goed geamuseerd op het muziekfestjn in België. Thuis gekomen had het hier ook geregend en hebben we sinds vandaag enorm last van storm, het spookt aardig. Ik zou eigenlijk aan de schonmaak moeten, maar kan het niet opbrengen. Heb geen zin. Als er van uitstel maar geen afstel komt.

Geen opmerkingen: