woensdag 29 februari 2012

Nog meer werk aan de winkel!!!!

Ik kreeg een mailtje van PB dat hij iets met me wilde bespreken, wat me zou interesseren. Dat was jl. vrijdag en ik had al een lichtblauw vermoeden. Dat gesprek was vanmiddag om 17.00 uur op het Office de Tourisme van Nogent. Dus ik erheen.
Hij stelde me voor dat als MF daadwerkelijk stopt met werken, (ze heeft dat mondeling meegedeeld waarschijnlijk wil ze stoppen in september of oktober), er een baan voor 80 uur per maand voor mij zal zijn. Gezien hun budget kunnen ze zich niet veel meeruren veroorloven en dat zou in combinatie met de baan in het museum (als ik volgende jaar terug mag komen) samen een fulltime baan zijn. Natuurlijk heb ik volmondig JA gezegd, want ik had het er destijds in 2008/2009 ook erg naar mijn zin en vond het heel erg jammer dat ik niet kon blijven. Het enige wat hij graag zou willen is een opleiding voor het beheren van de website, nou daar heb ik geen bezwaar tegen. Toen ik hem vertelde dat ik in aanmerking kom voor een speciale regeling vanwege mijn leeftijd waardoor de werkgever veel voordeel heeft bij het aannemen van een ouder iemand had hij daar wel oren naar. Ze willen alleen gedurende de wintermaanden het office sluiten, dat is dan wel erg jammer. Het betekent voor mij dat ik gedurende de wintermaanden in de WW zal zijn en dan in april of maart weer mag gaan werken. Op zich wel jammer, maar ik heb in ieder geval dan weer werk!
Super dus!

Geen opmerkingen: