dinsdag 28 februari 2012

Zou die strenge winter voorbij zijn?

Daar lijkt het buiten anders wel een beetje op, de bollen komen al een beetje boven de grond, bij Marcel al heel heel veel lammetjes, voorlopig bij hem nog geen Schmallenberg virus gevolgen ( gelukkig maar) en het is buiten vooral ´s middags best aangenaam. Ik profiteer van mijn laatste vrije dagen, ga er op uit met Floyd en ben heel nuttig bezig met kipjes voor Pasen en meer handwerkjes. Heb een aantal kledingstukken van de zolder gehaald en daar wil ik aanstaande donderdag mee naar de naaister, de broekspijpen zijn enorm wijd en dat is nou niet echt modern dus wil ik haar vragen wat veranderingen aan te brengen. Broeken die ik ooit bij KIEK kocht, de meesten van linnen en van een topmerk, basiskleuren die ik straks in het museum mooi kan dragen. In Nederland zag ik dat rood, wit en blauw, oftewel de marinelook weer helemaal hot is dus dat komt mooi uit. Met wat kleine aanpassingen ben ik straks weer helemaal update!!!!! Zal wel gek zijn hoor, de ene dag in stijl mensen ontvangen, rondleiden en de volgende dag in de kas met mijn handen in de potgrond!!!!Hopelijk krijg ik mijn nagelriemen schoon! En dan morgen het gesprek op het Office met PB. Wat zal dat in houden, wat heeft hij voor interessants te vertellen? Morgenavond om deze tijd weet ik dus meer. Ben heel nieuwsgierig naar zijn verhaal.
Volgende week dus naar Lyon voor de paspoorten. Manon komt het uittreksel voor Marieke op weg naar de wintersport hier langs brengen, dus die zien we dan ook nog even. Marieke heeft nu vakantie en zit voor 99% van de dag boven, het is de bedoeling dat ze haar theorie voor het rijexamen leert. Of dit echt ook gebeurt?????
laten we het hopen, het staat nl. al een tijdje op haar TO DO lijstje. Maar ja...... ´t is en blijft een puber hè???????

Geen opmerkingen: