woensdag 29 augustus 2012

Ik heb goed en slecht nieuws welke doen we eerst?

Laat ik mar met het slecht beginnen......
Vanochtend is er een foto van mijn hiel gemaakt: ik heb dus een hielspoor een klein kalkachtig uitgroeiseltje dat ergens in de pees drukt en enorm pijn veroorzaakt. Vooral 's nachts dan is het bijna onmogelijk om er op te staan. Ik heb aanstaande dinsdag een afspraak met de huisarts en ben heel benieuwd wat hij eraan zal gaan doen: ik vrees een injectie en dat is enorm pijnlijk! ik wacht het dus af, helaas dus nog een aantal dagen pijn in het vooruitzicht, ondanks zalf en homeopatische geneesmiddelen.
Gisteren heb ik even met Wim's bazin gebeld, had eigenlijk even langs willen gaan maar dat kwam er niet van ik werk de hele week en heb slechts een keer in de drie weken een vrije maandag!!!!
Wim had weer eens vergeten om vrij te vragen voor aanstaande zaterdagavond. We gaan nl. naar Nancy naar het uitgestelde concert van........ je houdt het niet voor mogelijk... André Rieu en we nemen onze buurjongen HG mee, die helemaal vol is van dit soort muziek. Hij is nu al opgewonden, kan wat worden!!!!
Maar even terug naar mevr.C., zij had het moelijk want ze werkt 24 uur van de 24 en is een beetje op, de compagnon van e GAEC neemt het niet zo nauw en komt en gaat wanneer hij wil en is weer naar het ziekenhuis. Hij heeft een drank en eetprobleem maar ziet dat zelf niet in. Ze klaagde steen en been. Ik had uiteindelijk lef om haar te vragen naar de plannen voor de aanschaf van de ROBOT.......en kreeg als antwoord dat dat idee van de baan is!!!!! Het is te kostbaar en dus is het gecanceld!!! YEAHHHHHHHHHH!Dat betekent dus een eind aan de vraag hoe het met Wim zou gaan als enz. enz. Een hele last van onze schouders dus. Ze hebben een dame gevonden die m.i.v. maandag komt helpen zodat mevrouw C het wat rustiger aan kan gaan doen. Ze zei nog wel even dat ze Wim hoog heeft zitten: altijd op tijd iemand die dit werk nooit van zijn leven gedaan heeft en dan zich zo heeft aangepast: CHAPEAU! Ze is zich ervan bewust dat hij veel meer uren maakt dan de 130 van zijn contract. (die niet betaald worden)en had het erover hem tzt wat extra vrije dagen te geven. (hebben liever centjes maar dat kan je niet zeggen natuurlijk)dus al met al is ze zeer tevreden en had ze zelfs al geregeld dat als ze gebruik zouden maken van de robot van een andere boer Wim daar zou worden aangenomen!!!! Maar dat is dus nu niet meer aan de orde. Gelukkig maar!

Geen opmerkingen: