donderdag 13 september 2012

Een weerzien na dik 15 jaar!

Gisteren was ik op het VVV kantoor en samen met AJ die er speciaal voor was gekomen, hebben we de puntjes op de i gezet om de website te kunnen beheren. Tussen de middag hebben we met z'n viertjes bij Gourmand'is gegeten. Moet zeggen het was niet slecht. We hebben uitgebreid geklept en kwamen verzadigd een half uur te laat weer op kantoor terug. 's-Middags weer verder met de tekst en uitleg maar tegen half vijf was mijn hoofd toch wel aardig vol aan het worden. Om iets voor half zes ging mijn mobieltje af, ik kon moeilijk even achter het bureau vandaan dus liet ik het voor wat het was maar nog geen tien minuten later weer een oproep dus permissie gevraagd om even te kijken: het was een Nederlands mobielnummer, dat ik niet herkende ik belde terug........
Wat bleek: waren het M en W uit R. Ze waren op de terugreis vanuit Zwitserland en wilden langskomen en vroegen of het schikte. Nou geen probleem hoor, dus snel naar super en ingrediënten gehaald voor Lasagne. Thuis alles klaargemaakt en tegen kwart voor acht stonden ze voor de deur. Hadden heel wat bij te praten en het was enorm gezellig. We gingen pas om half tien aan tafel, het eten smaakte goed en sfeertje heel aangenaam. Zij hadden een hotel gereserveerd in Neufchateau maar omdat het intussen al elf uur was hebben we boven even de logeerkamer in orde gemaakt (annuleerde ik de reservering) en zijn zij gebleven.
Vanochtend ontbijtje gemaakt, met z'n drietjes gegeten en zijn ze achter me aan gereden naar Nogent, Ze hebben het museum bezocht en dat viel goed in de smaak. M is gyneacologe en het hele verhaal chirurgie sprak haar enorm aan. Ze deden een flinke aankoop door 40 ansichtkaarten te kopen van een instrument wat zij vaak gebruikt. Nog even koffie gedronken hier aan de balie en toen via Maisoncelles terug naar Nederland want de Iphone was blijven liggen. Ook zij vinden het een prima idee om onze logeer- en badkamer aan te bieden voor gasten tegen betaling. Iets wat ik al langer zou willen maar waar Wim geen oren naar heeft. Het zou toch nét dat extraatje kunnen zijn wat we goed kunnen gebruiken. Waarom niet een periode proef draaien????
Het geld wat ik aan deze overnachting heb overgehouden wordt vermoedelijk geinvesteerd in een abonnement op de sportaccomodatie in Biesles. Ik ga aanstaande maandag een keer op proef, als het bevalt is het een prima investering denk ik.

Geen opmerkingen: