maandag 5 augustus 2024

My Renault (2)

Zoals jullie weten had ik gerekend op een chargepass van Mobilize met daarop een waarde van 500€; maar helaas ondanks dat de pass geactiveerd was werd na iedere laadbeurt het bedrag van de bankrekening geschreven, vrijwel onmiddelijk. Ik was daar absoluut niet blij mee en heb sinds half mei vrijwel dagelijks of gebeld of gemaild of met de dealer overlegd. Het hielp allemaal voor geen meter. Ik stuurde een aangetekende brief naar het Hoofdkantoor met ontvangstbevestiging, die kreeg ik op 15 juli terug, maar van het hoofdkantoor gééen antwoord! Monsieur R, Eddy, vriendelijke man gaf me tenslotte een telefoonnummer waar ik mijn cadeaucode kon opvragen; maar NEE ik kwam op de lijst niet voor! Hij vroeg me geduld te hebben. Iets wat ik dus niet had. Het zat me niet lekker. Maandag een week geleden belde ik weer met het team MultiMedia van Renault en daar vertelde de telefoniste me dat de aktie van Mobilize alleen geldig was gedurende de maand januari en wij hadden de order getekend in... februari dus??????? Jammer mevrouw Bos u valt niet in de prijzen! gvd. Bij ieder bezoek aan de dealer werd het ons als een gebakje bij de koffie voorgehouden, "U krijgt van ons een chargepass met een waarde van 500€ is dat niet geweldig?" Maar helaas, meneer Eddy belde op en stuurde een mail met de nieuwsbrief van renault als bewijs! We hadden er dus helemaal geen recht op. Maar hij wilde het toch een beetje goed maken en vroeg me langs te komen op zijn kantoor. De volgende dag ging ik erheen en gaf hij mij een cadeaucode, terplekke probeerde ik die op te waarderen, maar dat ging niet. Hij gaf me nog een tweede code en thuis probeerde ik het en......... er stond 100€ op de pass. De tweede code werkte niet en dus stuurde hij me per mail er nog twee. Er staat dus nu 200€ op de pass. Niet de beloofde 500 maar alles beter dan niets, toch?????

Geen opmerkingen: