vrijdag 3 augustus 2007

gelukkig alles is weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag keek ik toevallig op myblog.com en ik kan weer gerust slapen, alles is weer terug en de site was dus echt in onderhoud en alle pennenvruchten zijn weer op te hoesten ik heb ze dus direct uitgeprint en opgeslagen om ze voor het nageslacht te bewaren en wie weet ooit nog eens uit te geven in boekvorm.

Omdat Manon op vakantie is kan ik verder zelf even niets maar zij zal het wel voor ons regelen zodat het allemaal weer te zien is voor de trouwe lezer-kijker.
Ben je inmiddels nieuwsgierig geworden dan is er een mogelijkheid om eea te lezen ga dan naar
entrebasethaute-MyBlog.com volgens mij kunnen jullie dan ook alles weer lezen voorlopig blijft deze blog even in de lucht tot terugkomst van mijn webmaster!

Geen opmerkingen: