vrijdag 11 april 2008

Aprilletje zoet, geeft ook nog wel eens een witte hoed!

Nou dat gezegde werd bewaarheid, twee dagen volop sneeuw en daar reken je toch eigenlijk niet op in april, maar toch was het zo! Straten glad en ´s ochtends weer schrappen. Nou hoefde ik deze week niet vroeg op want ik heb nog geen nieuw werk, maar voor Wim was het weer afzien. ´s Avonds kletsnat thuis, gele handen van het afgeven van zijn werkhandschoenen en afgeknoedeld! de arme ziel. Marieke heeft vakantie en dus veelvuldig achter de computer te vinden, haar vriendinnen zijn er niet dus wel een beetje zielig. Ik heb van het taalinstituut niets meer gehoord, heb aan de makelaardij een brief via mail verstuurd met voorstel en voorwaarden en wacht dus nu op een antwoord van hun kant. Gisteren kreeg ik een telefoontje van de camping de la Liez, zij willen toch erg graag een animatrice en een onderhoud, ik heb wel meteen laten weten er niets voor te voelen ´s avonds te werken!Afspraak gemaakt voor woensdag volgende week! Heb ik niets anders dan is het misschien de overweging waard! Van ER een mail dat DM misschien toch stekkies wil leveren, en dat wij ze dan zelf oppotten, maar dat vergt nogal wat plek en installatie. Moeten Wim en ik nog over in conclaaf! Gisteren was ik weer in het ziekenhuis voor mijn pijnlijke polsgewricht, had een afspraak om 10.15 uur en was om 13.15 uur aan de beurt. Een bezoeking dus, echt ellendig! De dokter heeft terplekke besloten me een injectie in het gewricht te geven met cortisone. Ik en mijn pijngrens hebben het even heel moeilijk gehad. Het werd voorbereid als een bijna operatie, alles steriel, mijn arm in de jodium, op een tafel met een steriele operatiedoek met gat erin en de dokter en de verpleegster met mondkapjes voor en steriele handschoenen. Het deed pijn!!!!!! Marieke die mee was heeft op de gang gewacht, wilde er logischer wijs niet bij zijn. Daarna boodschappen gedaan met een heleboel pijnscheuten en toen snel naar huis, daar aan de pijnstillers en met dikke tranen op de bank. De dokter had voorspeld dat het 48 uur pijnlijk zou kunnen blijven!
Een slaappil heeft weinig geholpen, vaak wakker en vol goede moed vanochtend weer naar het ziekenhuis voor een spalk! Die zit er nu om, moet dag en nacht minimaal 3 maar liever de totale 6 weken aan, tot het volgende consult. Moet verlichting brengen!!! Duimen kan ik niet dat moeten jullie allemaal dus maar doen. Als ik in de ziektewet was gebleven, had het in ieder geval nog wat positiefs opgeleverd; namelijk geld!

Geen opmerkingen: