maandag 22 september 2008

Iedere gek heeft z´n gebrek!

Ik heb mezelf er al vaker op betrapt en vraag me af of het echt kwaad kan. Misschien zijn er deskundigen onder mijn lezers die me gerust kunnen stellen of er een remedie tegen weten.
Maar laat ik eerst mijn gebrek uit de doeken doen: Het is me opgevallen dat ik bij het ophangen van de was ( niets lekkerders dan tussen de schone naar "natuur" ruikende lakens te kruipen, dat kon op de Koemarkt niet!) de knijpers tel! De noten zijn weer volop aan het vallen en tijdens het opraken; ja wel, loop ik de noten te tellen! Doordat ik nu even een pas op de plaats maak in afwachting van een andere baan, ben ik druk voor Marieke aan het breien geslagen, ze wilde graag net als een vriendinnetje beenwarmers en een soort overmouwen met een gaatje voor je duim. Dus naar Neufchateau gegaan en daar bij een Phildar winkel leuke wol gekocht met veel kleurtjes en breinaalden. Heb ik altijd al een leuke bezigheid gevonden, dus aan de slag de overmouwen zijn al klaar en nu dus aan de beenwarmers bezig en wat doe ik............ je raadt het al ik tel de steken! Nergens voor nodig want het is recht toe recht aan, maar kennelijk kan ik het niet laten!!!!! Dus lieve mensen wat denken jullie? Moet ik naar een dokter? Zijn er medicijnen voor/tegen? Is het tijd voor therapie? Of krijg ik dan onherroepelijk last van ontwenningsverschijnselen? Wie geeft me een tip? een suggestie???
Zelf heb ik geen idee waar dit euvel vandaan komt, okay, ik heb op het moment niet echt veel omhanden. Wacht met spanning op de telefoontjes en twijfel of het rijden met die kruidenierswinkel iets voor me zal zijn, zelf heb ik daar het meest oren naar want het zou een baan kunnen betekenen die voor mij tot aan mijn pensioen zou kunnen duren; het Office daarentegen is weer iets voor helaas maar tijdelijk, omdat het een vervanging is voor een zwangerschapsverlof en daarvoor moet ik iedere dag weer vv 80 kilometer reizen. Met die rijdende AHwinkel start ik vanaf huis (grootste probleem zal het vinden van een parkeerplaats inclusief elektra zijn!) dus als je dan de deur uit gaat ben je al meteen aan het werk, geen reiskosten e.d. Maar afwachten is iets waar ik al heel mijn leven moeite mee heb, ik ben meer van hupsakee Gaan met die banaan! Dus misschien is dat de reden van mijn "gebrek"? Wie zal het zeggen?

Geen opmerkingen: