maandag 16 februari 2009

Bacteriën en virussen,

Misschien hebben we alledrie te weinig weerstand, eten we te weinig vitamines of zijn we niet hygiënisch genoeg? Wie zal het zeggen, inmiddels zijn we er wel achter dat iedere verkoudheid, elke griepbacil of wat voor bacterie dan ook wij worden er mee opgezadeld en komen er bijna niet vanaf! Eerst alledrie een fikse griep cq verkoudheid, toen alledrie buikgriep en nu was het afgelopen week weer raak! Wim nog steeds lamlendig, ook door het trekken van een kies??? En toen het dinsdag zo enorm slecht weer was vanwege rukwinden met een kracht van 15o km per uur en ik er van de baas niet op uit mocht, kon ik halverwege de dag Marieke weer van school halen met koorts en weer griepverschijnselen!!!! Wat een gedoe! De eerste dag bleef ze netjes in bed, de tweede dag werd het alweer veelal achter de computer ( omdat ik nog een antibiotica kuur had liggen, heb ik haar die maar laten slikken, in de hoop op beterschap) Toen ik woensdag na mijn werk achter de computer kroop was de ellende compleet: we waren besmet!
De computer deed raar, reageerde nauwelijks, bleef hangen en noem alle ellende maar op! Ik was in alle staten!!!! Niemand die er natuurlijk iets van weet, niemand doet iets verkeerds of heeft per ongeluk......... Nee niets van dat al, geen van allen treft hier blaam! Ik heb mijn privéhelpdesk ingeschakeld en via de telefoon heeft Manon me met pijn en moeite ( intussen waren Gino en de kids aan het zoeken naar hamburgers en frikadellen in de vriezer) er door heen weten te loodsen, na een aantal voor mij onbekende manoeuvres bleek het inderdaad dat we een virus hadden binnengehaald, een hardnekkige ook nog! Maar dankzij mijn eigen computernurd werd het toch opgelost. Wat een opluchting! We zijn dat is wel duidelijk nu alledrie behoorlijk verslaafd aan dit ding, ieder op zijn manier. Wim zit dagelijks te zoeken naar oldtimers, vogeltjes en hebbedingen. Marieke is druk met MSN, Habbo en muziek downloaden, zij doet wel 5 tot 6 dingen tegelijk, moet kunnen toch? en ik zei de gek ben bezig met de mail, mijn blog, de administratie of een bestelling voor de hapkar via Efax en meer van dat soort zaken. Wat zouden we anders moeten zonder??????

Geen opmerkingen: