zaterdag 7 februari 2009

Van weblog tot "echte" paperback!!!!!

Sinds gisteren zijn mijn blogjes via internet tot echte paperback getransformeerd. Het heeft wel wat voet in de aarde gekost; maar het is me gelukt! Niet vanaf het prille begin maar er staan ca. 60 blogjes in. Ik wil misschien nog hier en daar wat foto's proberen toe te voegen. Het was een flinke klus, wel leuk hoor nu ik het zo af zie. En het is dus te koop!!!!Voor de liefhebbers ga naar
www.lulu.com/content/5997946 en dan is het als het goed is zichtbaar. Ik wilde dit al heel lang, het waren echter de kosten die me tegenhielden. Ik werd erop attent gemaakt via FF en ging aan de slag: het mislukte, ik kreeg de ene foutmelding na de andere. Een ieder die me kent weet dat ik het toch voor elkaar wilde krijgen, dus weer overnieuw geprobeerd en dit keer met resultaat. Nu is het afwachten of er kopers zullen zijn. Zou toch leuk wezen als ik er een aantal verkoop!!!! Veel levert het niet op, maar het is vooral het idee!!! Veel trouwe lezers gaven het al eerder aan " waarom geeft je het niet uit?" Et voila, c'est fait!!!!
Ik schrijf nog steeds met veel plezier wekelijks ons wel en wee op ons blog, ben ook stellig van plan daar gewoon mee door te gaan; op naar deel twee dus!

Geen opmerkingen: