vrijdag 16 oktober 2009

Eindelijk................................. Algiers.....

Geen idee waar het op sloeg maar dit is weer zo´n geliefde uitdrukking van mijn papsie!!!!!! Hij gebruikte dat regelmatig en nu komt ie mij goed van pas. Want.......................... ik was gisteren ten kantore van de bazin van mijn hapkarconcern genodigd voor overleg. Ten eerste om met haar de resultaten van het werven door te nemen, nou dat was niet echt himmelhoch jaugend, 8 adressen in 14 dagen, maar het begin is er. Er is in mijn omgeving, daar is ze nu wel van overtuigd, te veel concurrentie. Ik zal me dus wat verder moeten begeven meer richting Neufchateau wellicht, we zien het wel, voorlopig proberen de klanten die ik heb iets meer te laten kopen. En dan verplicht twee keer in de week op jehovatocht. (excuses voor dit taalgebruik, to whom it may concern!) Ten tweede om met haar nog de chocolade bestelling van/voor kerst door te nemen, zij wilde mijn bestelling verhogen. Ik liever niet want vorig jaar had ik erg veel te veel, dat kwam Wim goed uit want die heeft de overgebleven Kerstmannen lekker opgepeuzeld nadat hij per ongeluk (?) ze met een grote zware doos had geplet. Dus ik heb chocolade genoeg straks. En last but not least.......................................... geval Madame V. Toen zij te horen kreeg dat ze twee keer per week verplicht op pad moet voor het werven, weigerde ze pertinent en dit was meteen dus de reden om haar te ontslaan. IK HEB MIJN VASTE AANSTELLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joepie, ben blij. Dat vraagt om gebak en champagne. Vandaag de klanten gedeeld in mijn feestvreugde, ook zij waren aangenaam verrast.
Leuke, lieve, positieve reacties. Nog veertien dagen en ik ben 1 jaar met mij kar op pad. Wat vliegt de tijd , als je het naar je zin hebt!!!!!!

Geen opmerkingen: