vrijdag 26 maart 2010

Nek en rugklachten,

We zijn inmiddels twee weken verder sinds de aanvaring met de telefoonpaal en ik moet zeggen dat ik er niet vrolijker van word! Het in en uitstappen, het opendoen van beide deuren en het laten zakken van het trapje c.q. opstapje vergt heel veel van mij en mijn lijf. Kom ´s-middags thuis met nek en rugklachten en ook mijn knieën doen zeer. Nu was het gelukkig de hele week prachtig weer dus daar bofte ik nog bij. Vanochtend regende het echter flink en dus trok ik een jas aan met een capuchon, zodat ik in ieder geval een droog hoofd zou behouden. Ook voor de klanten is het dan geen pretje, er zijn er maar weinig die instappen, de meesten blijven voor het trapje staan. Tevens veel klachten dat ze niets van mijn handel zien. Ze hebben gelijk, het is voor geen van de partijen prettig! Van Snor hoor of zie ik niets, dus ik heb geen idee hoelang dit nog gaat duren. Maandag is er een vergadering in le T. Misschien wordt ik dan iets wijzer. Ik heb een lichtblauw vermoeden dat mevrouw de bazin me niet met open armen zal ontvangen! Was ik vorige maand nog gestegen van de laatste plaats in de ranglijst naar de derde plek van onderaan, ik zal er deze maand niet veel van bakken en voor werven heb ik absoluut geen energie meer! Hun werven per telefoon was overigens niet echt een succes te noemen. Van de 6 adressen die ik heb opgekregen in VsI, een p......eind om, daarvan waren er twee die nergens van wisten, 1 niet thuis, 1 niet geïnteresseerd en 2 in een bejaardentehuis die beiden van zijn lang zal z´n leven niet de telefoon kunnen opnemen i.v.m. een totale verlamming!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus dat is heel fijn, maar niet heus. Gisteren ging ik weer langs en trof weer niemand thuis. Zonde van de tijd en de moeite en geenszins een omweg waard! Vandaag vond ik bij de bakker een folder van een nieuwe salon hier vlak bij, waar je o.a. ayurvedische massage kunt laten doen. Grappig is dat de dame in kwestie ook Bos heet van haar achternaam! Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor aanstaande vrijdag daar knap ik hoop ik een heel eind van op. Morgen een kookworkshop en zondag het concert van chorale voor het goede doel. Dus van uitrusten zal helaas niet veel komen. Als het goed is komen M&G morgen op de terugreis van wintersport hier overnachten. Gezellig dus. En zegt het spreekwoord niet: Niet klagen, maar dragen??????

Geen opmerkingen: