zaterdag 15 mei 2010

Verplichte ontspanning!

Vandaag een shitdag, vanochtend eerst naar de dokter geweest heb spit en een week rust voorgeschreven gekregen, vooral veel wandelen dus met dit weer ook niet echt een pretje! Snor neemt het van me over! geen greintje medeleven, alleen maar een Putain de merde opmerking dat het slecht uitkomt. Ja zoiets is altijd lullig, maar het is voor de tweede keer dat ik me ziek meld, dus ik vind het nogal meevallen. Heb 10 fysiobehandelingen voorgeschreven gekregen en een berg pillen tegen de pijn en spierontspanners.Mag dus ook liever geen autorijden alleen naar de fysio indien nodig!
Gisteren was ik naar de shiatshumassage en zij was al voorzichtig want ze voelde overal knopen, ik heb weer flink gejankt omdat er een aantal knopen in mijn benen zaten die erg pijnlijk waren. Emoties, angsten en spanningen volgens haar! Dus even een pas op de plaats en vooral aan mezelf denken is de opdracht!!!!!!!!!
Onze illegale waterlozing in de tuin baarde vooral Wim veel zorgen en dus hadden we iemand laten komen voor een eigen autonome afwatering maar ook al krijg je een lening met 0 % rente van de staat we kunnen zoiets onmogelijk op onze nek halen, dus ik gisteren naar de burgemeester en weet nu dat off. in 2012 iedereen op een of andere manier moet zijn aangesloten op riolering maar het dorp heeft niet de middelen en dus gaan ze in de toekomst allerlei onderzoeken doen. Er zijn in ons dorp meer niet dan wel bezitters van een septic tank en dus vervuilen wij maar mondjesmaat en volgens de burgemeester moeten we zeker niets zelf gaan ondernemen want als het zover is wordt zeker 40% gesubsidieerd en krijg je ook nog fin. ondersteuning, dus Wim is nu weer gerustgesteld en maken we ons dus maar even niet druk om dit alles.
Heb zojuist een reservering gemaakt voor een verblijf in Normandiƫ in de eerste vakantie week, want ik heb een oppas gevonden voor de beestenboel! Geweldig dus na 10 jaar klussen eindelijk een echte vakantie!

Geen opmerkingen: