vrijdag 4 juni 2010

Mes ligaments ilio lombaires,


In gewoon Nederlands dus, een hele zere rug! Gisteren aan de fysio gevraagd waar het nu precies zit die zeurende rugpijn; daar dus!!!!! Het gaat nog helemaal niet de goede kant op en dus zucht ik wat af, ik ben het eigenlijk gewoon zat, laat ik het maar eerlijk zeggen, dat thuis hangen/ vervelen, is helemaal niks voor mij. Ik heb me te houden aan tijden gedurende de dag om de controlerend geneesheer de gelegenheid te geven me te bezoeken. Mag van 9 tot 11 en van 14 tot 16 niet de deur uit. Heb begrepen dat je vooral in het weekend moet uitkijken, dan wordt volgens zeggen het meest gecontroleerd. Heb ook een hele stevige elastieken band met baleinen aan de achterkant die ik om doe, zit absoluut niet fijn maar ondersteunt wel en een hele apotheek in huis. Mag aanstaande donderdag voor een röntgenfoto, want dit schiet niet op. Ging vanochtend weer naar de huisarts en dit keer stuurt ze me dus voor een foto, het zit allemaal muurvast en dus nog 14 dagen niet aan het werk!
Ik baal er van dat mijn werkgever mijn paparassen nog niet heeft doorgestuurd en dus kreeg ik een half salaris en nog geen ziektegeld uitgekeerd, dat wordt dus even pijnlijk de komende twee weken. Ik heb op advies van HJN een logboek aangelegd. Was helemaal over de rooie jl. maandag toen ik een aangetekende brief kreeg, dat ik me woensdag 2 juni op het hoofdkantoor moest melden voor een gesprek over de omzet van mijn toernee en dat terwijl ik thuiszit met rugklachten, officieel niet mag autorijden en of ik dan maar wel even naar le Tholy wil komen ( NB 120 km heen en 120km terug!) ben ik nou gek of zijn zij het! Ik heb uiteindelijk de arbeidsinspectie opgebeld met de vraag wat ik kon en mocht doen, zij adviseerden een aangetekende brief te versturen om me te excuseren en tegelijkertijd een mail met een ontvangstbevestiging. Zo gezegd, zo gedaan. Snor belt wel iedere week om te vragen hoe het gaat, maar dat is alleen maar eigenbelang. Het voelt nog steeds niet goed, ik ben erg bang dat ik eruit gegooid ga worden. CP neemt een gedeelte van mijn rit over, ze kwam vanmiddag maar is geschrokken van de kleine klantjes, zij heeft beduidend betere klanten qua omzet! Ja dat is niet mijn schuld, ik heb het overgenomen en mensen dwingen om te kopen is niet mijn stijl. Soms is het inderdaad alleen een pakje boter en 6 eitjes! Zij heeft aan Snor gevraagd of ze me wilden ontslaan, hij zei tegen haar dat daar geen sprake van is. Maar....................................................spreekt hij de waarheid? Het is en blijft een raar bedrijf, ze spelen vuile spelletjes. Mijn hapkar staat bij CP. Ze maakt nu heel veel uren, maar daar wordt ze niet voor betaald! Ik weet niet of ik het zou doen, maar denk dat ook zij bang is om op straat te komen staan als ze zou weigeren.

Geen opmerkingen: