donderdag 5 augustus 2010

Platter dan een platgetrapte platluis..........


Ja, daar leek Wim aardig op vanmiddag!
We hadden via een soort van marktplaats een tweedehands douchecabine gescoort en een afspraak gemaakt om die vandaag op te halen. Het was redelijk uit de buurt. Maar het leek ons op de foto de rit wel waard, zodoende voor vertrek nog even opgemeten en volgens Wim moest het lukken, dus zonder aanhangwagen op pad gegaan. Dat zou alleen maar meer tijd kosten en het rammelt dan allemaal zo in die hanger. Dekens, lakens ed. meegenomen om e.e.a. goed in te pakken en beschadigingen te voorkomen.
Tom Tom nam allemaal binnendoor weggetjes, maar we vonden het zonder moeite. De vriendelijk meneer had alles al keurig gedemonteerd en zelfs de verpakking was nog aanwezig. Dus begonnen we met inladen. Maar het was nogal een gevaarte en met pijn en moeite kregen we alles in de auto; gevolg was danook dat er nauwelijks nog plaats was voor een bijrijder cq passagier. Nog weer een keer passen en meten, maar met hetzelfde resultaat. Wim was onvoorwaardelijk we moesten samen terug, dan maar dubbelgevouwen, schuinhangend met een bil op de douchebak en handen in zijn nek en ja dan mocht ik rijden! Geweldig dus! Diverse keren opperde ik onderweg om even te stoppen en benen te strekken, maar hij was onverbiddelijk: Doorrijden, zo gauw mogelijk naar huis! Ik koos voor de "grote" weg maar dat was wel dik 20 kilometer meer,enige voordeel was dat het dan niet zo slingert. Ik hoorde achterin regelmatig zuchten, kreunen en steunen, maar hij wilde niet dat ik zou stoppen. Eerst had ie zoiets van rijd nou maar naar Chaumont dan zijn we op de helft, maar daar aangekomen wilde hij door. Niks geen gestop, doorrijden!!!!! Als hij zo zit te zuchten, dat gebeurt ook wel als we in een file staan, dan ga ik me altijd zo schuldig voelen. Ook nu dus, terwijl ik stevig doorreed voelde ik me niet echt happy. Maar........
we zijn veilig thuisgekomen,niet aangehouden door de politie gelukkig. Wim heeft alles uitgeladen en nu staat het in de computerkamer te wachten om naar boven te brengen en te installeren, dat zal nog een klus zijn want het is een enorm bouwpakket. Er zit zelfs radio in en een hamman. Of we dat alles ooit zullen gebruiken????? We zien het wel. Wim zal vanavond na het melken wel geradbraakt thuis komen. Want meer dan 100 km zo platgedrukt, daar zal hij nog wel de naweeën van krijgen.

Geen opmerkingen: