maandag 20 december 2010

Voor het geval dat,

Ik ook maar iemand zo vergeten:
Kerstmis 2010 !
2010 was een jaar van ups en downs voor ons. Rugklachten waardoorik in de ziektewet terechtkwam en het verliezen van mijn baan, terwijl ik het zo naar mijn zin had. Het overlijden van mijn moeder. Voor het eerstin tien jaar weer heerlijk op vakantie met z’n drietjes dankzij de huis en dier oppasser. De ontvangst van een aantal (oude)bekenden die nu riant konden overnachten in onze nieuwe gastenkamer en een tweede badkamer in de maak.Ons huis, dat dankzij veel kluswerk, steeds comfortabelerwordt. Het afscheid van onze trouwe viervoeter, die een flinke tumor bleek te hebben,
viel vooral Wim erg zwaar. Marieke die in Schiedam vier weken langeen vakantiebaan had en het super heeft gedaan was wel een van dehoogtepunten. Zij doet in juni 2011 eindexamen en staat er kwa cijfers goedvoor ! De aanschaf van een pup die ons veel werk bezorgd maar ook veel plezierHet zoeken naar en nieuwe baan, maar dat zal gezien mijn leeftjd nietgemakkelijk zal.worden. Misschien toch iets voor mezelf beginnen ?We hopen dat 2011 voor allen die ons lief zijn geluk, maar bovenal
gezondheid zal brengen. Rest ons jullie hele gezellige kerstdagen en jaarwisseling te wensen,
Wim, Angenietha en Marieke.

Geen opmerkingen: