donderdag 17 februari 2011

Op je bekkie gevallen zijn,

Ja, dat ben ik afgelopen dinsdag! Ik zou boodschappen gaan doen in MlR en moest ook naar de post en de apotheek dus parkeerde ik de auto op het grote plein en wilde naar de ptt gaan lopen. Hoe het is gebeurd kan ik niet na vertellen, maar ik lag ineens op straat; echt op mijn gezicht gevallen, bril niet kapot, maar linkerhand flink geschaafd, leren jas vies en vuil, gezicht erg pijnlijk en een enorme bult op mijn jukbeen. Twee voorbijgangers boden onmiddellijk hun hulp aan en hielpen me overeind. In de kapsalon mocht ik even bijkomen van de schrik en ik ben toen toch naar de post gegaan. Daar trof ik Anita van de wasserette, die me adviseerde om even langs de dokter te gaan. Helaas de dokter was aan het eten in het restaurant en vertelde aan de telefoon dat het nog wel een half uurtje duurde voordat hij klaar zou zijn, intussen was de apotheek weer open en daar hebben ze me verbonden en een arnica stoot gegeven. Ik ben toen terug gereden naar huis zonder verder nog boodschappen te doen. Met en paracetamolletje op de bank gekropen en omdat kauwen erg zeer deed alleen een kop soep en naar bed. Gisteren de hele dag zeurderige pijn in mijn hoofd, eten geen aangename bezigheid en een oogkas die steeds lelijker er uit gaat zien. Vandaag toch maar naar de huisarts, daar kreeg ik een tetanusprik
en een verwijsbrief voor een röntgenfoto (morgenmiddag in Neufchateau)
Morgenochtend heb ik het sollicitatiegesprek op het stadhuis, ze zullen wel denken!
(huiselijk geweld???) Ik ben zwaar teleurgesteld want het blijkt een seizoensbaan te zijn; dat is niet wat ik zoek! Ik ga toch en wil graag weten of ik er wel of niet wijzer van zou worden, of dat ik mijn voordeel moet halen en pakken uit het CTP gebeuren. De offerte voor het businessplan is goedgekeurd, afspraak volgende week woensdag.

Geen opmerkingen: