zaterdag 31 december 2011

De allerlaatste.....


van 2011! Ondanks alle ups en downs is het jaar weer bijna voorbij. Vanavond vieren wij de jaarwisseling bij onze overburen. Hopen dat we in besloten kring zullen zijn, er zijn een paar mensen die we daar liever niet tegen komen, maar we zijn genodigd en kunnen moeilijk zeggen;`als die en die komt wij er niet zullen zijn`. Marieke is met AL en zij is door de jeugd uitgenodigd om in het stadhuis te komen vieren. Helaas is AL erg verlegen dus het zal er nog om hangen of ze wel zullen gaan. Anders zitten ze dus saampjes thuis. Ze zitten de hele week al meer boven dan dat we ze zien, alleen tijdens het avondeten komen we ze tegen! Pubers!!!!!!!
Ik heb weer oliebollen gebakken zoals ieder jaar, dit keer met een recept van FF uit de wereldkrant, ze zijn overheerlijk. Helaas eet je er vaak al te veel van, ik voel mijn buik en we moeten nog de hele avond. Wim is melken en als hij gedoucht heeft gaan we naar de overkant. Goede voornemens hebben we(nog) niet. Ik vrees dat het vinden van een baan met de week moeilijker word. Ik verlies de moed niet maar toch, het valt niet mee. Veel werkeloosheid, mijn leeftijd (ik hoop in april 60 te worden, iedereen bij deze van harte genodigd weekend 21 april!!!!, noteer het vast)en het niet voor het oprapen liggen van interessante banen. Ik blijf op de site kijken, houd mijn oren en ogen open voor alles. Mijn oppasbaantje houd officieel de 15de januari op. Ik hoorde vorige week van meneer Z dat zij gaan scheiden! Ze zijn nog maar 4 jaar samen, hebben dus 2 kindjes, wonen nog geen 5 maanden in dit huis ( de verhuisdozen zijn nog niet eens allemaal uitgepakt!) en het gaat dus niet meer. Ze zullen het huis moeten verkopen en dat zal in deze tijd niet meevallen. En dan woonruimte en voor mevrouw een fulltime baan. Ze vroeg of ik dan eventueel fulltime bij haar wilde werken, dat vind ik een prima plan, mits het niet heel erg ver weg gaat worden. Ik houd alle mogelijkheden open, we zien het allemaal wel. Ik wens namens ons drietjes, vanuit hier iedereen hele gezellige jaarwisseling en veel heil en zegen voor 2012.

Geen opmerkingen: