zondag 18 december 2011

www.blueandpinkribbon.punt.nl

Belofte maakt schuld, dus besteed ik aandacht aan een geweldig voornemen van een hele lieve vriendin van me!
A Sister´s Hope!
Zij heeft zich ingeschreven voor een 60km loop die in oktober 2012 zal plaatsvinden. Ik meen 2 x 30 kilometer. Zij moet echter om mee te kunnen doen een bedrag van 1500 euro bij elkaar sprokkelen d.m.v. ludieke acties of donaties of sponsoren. Dit alles komt ten bate van blue and pinkribbon, zij zetten zich in om het probleem borstkanker onder de aandacht te brengen. Want wat veel mensen niet weten is dat er ook heel veel gevallen van borstkanker zijn onder mannen.
Om haar te helpen heeft men een speciaal rekeningnummer waar je geld op kunt storten.
Neem eens een kijkje op haar website

Borstkanker.

Ik wil me hard gaan maken voor:
http://www.asistershope.nl/content/hometwo.htm

Ben een vrouw van 62 en gelukkig helemaal gezond!
Ik heb gekozen voor Blue and Pinkribbon, omdat ook al is dit minder bekend, bij mannen borstkanker wordt geconstateerd.

Alle donaties moeten rechtstreeks naar de organisatie, dus niet naar mij!

rekeningnr. 2947137 van de organisatie, Persoonlijknummer W703 Altijd dit nummer gebruiken!
t.a.v. Stichting A Sister's Hope.
alvast veel dank.

Dus mochten jullie het nieuwe jaar starten met een goed voornemen STORT dan ajb om dit project van VR te steunen.

Geen opmerkingen: