maandag 9 januari 2012

Voor het zingen de kerk uit.....

Dat was mijn eerste gedachte vanmiddag toen ik samen met CD de kerk van Semilly binnenkwam en we ontdekten dat de verwarming het niet deed en er diverse ramen kapot waren en het dus echt heel heel erg onaangenaam koud was! We zouden een nieuwjaarsconcert geven en 12 nummers ten gehore brengen! Eerst een korte repetitie om in te zingen en dan na afloop galette du roi te eten met champagne voor een toost op het nieuwe jaar. Iedereen die binnenkwam werd onaangenaam verrast door de kou. Jassen bleven aan en van een repetitie was geen sprake, we wilden allemaal zo snel mogelijk beginnen om des te eerder naar de feestzaal te gaan waar de kachel wel zou branden. Er was weinig publiek maar het zingen ging lekker en men was enthousiast en daar doe je het voor. We waren aan een flinke neut toe, koude neus en hele koude voeten!!! Ik heb mijn jas aangehouden en dat voorbeeld volgenden vele koorleden.De ontvangst door de burgemeester inclusief champagne en galette was allerhartelijkst. Ik was met CD meegereden en die bracht me weer thuis.Vandaag ben ik bezig geweest met in eerste instantie Marieke´s was, zoals alle weekenden en daarna achter de computer gekropen om ideetjes op te doen voor mijn verjaardagsfeest in april. De Franse uitnodiging is zo goed als klaar. Nu de Nederlandse nog. Ik zou het echt heel leuk vinden om een aantal mensen hier te kunnen ontvangen, we hebben jammergenoeg geen slaapplaats voor iedereen, maar de salle de fête is groot genoeg voor een stel luchtbedden voor de liefhebbers. Als er mensen zijn die aan een B&B de voorkeur geven dan moet men dat maar doorgeven, er zijn er genoeg in de buurt (en niet al te duur in het voorseizoen) De datum heb ik gezet op zaterdag 21 april aanstaande vanaf 17.00 uur. Marieke is de week daarna jarig dus vieren we haar 17de tegelijkertijd.Jl. donderdag, vrijdag en zaterdag ben ik lekker in de weer geweest met het door HS meegebrachte namaak zpaghetti. De grote lampenkap is klaar en ik ben er erg mee in mijn sas. Ik zou het leuk vinden daar iets meer mee te gaan doen, het is in Frankrijk nog niet op de markt, misschien wel leuk om op braderieën lekker te gaan zitten haken en te proberen wat te verkopen óf het materiaal óf een kant en klaar product zoals een tas of een lampenkap(je). Ik blijf maar bezig met wat ik moet gaan doen als ik geen baan ga vinden. Van de burgemeester van A/B nooit meer iets gehoord over de camping!!!! Ook zo absurd! de advertentie staat weer-nog steeds- op de site.Van de week een hele leuke advertentie voor een museum, dat is helaas wel ver weg maar ik heb toch gesolliciteerd.

Geen opmerkingen: