maandag 16 januari 2012

Weet je wat we doen????

We doen geen klap vandaag! Daar begint het een beetje op te lijken als je geen vaste afspraken of besognes hebt. Niet dat dat goed is natuurlijk, ik zou beter moeten weten na zo'n tijd zonder werk. Maar het begint me wel een beetje op te breken. Mijn oppasbaantje is nu voorbij en dat brak zo lekker de dag! Maar helaas, het mobiele Pompidou museum vertrekt naar Cambrai en dus is mevrouw Z. ook weer zonder baan. Huiselijk geweld is mede een van de redenen dat ze wil scheiden, trieste boel hoor.
Zodra ze een baan vindt zal ze me bellen. Daar wacht ik dan maar op. Van arbeidsbureau geen nieuws. Ik heb op een aantal advertenties gereageerd maar of dat iets zal worden???? Wel een aantal leuke dingen in het vat. Eerst met de mannen van de confrérie naar Brussel voor de toeristische beurs. De Champagne Ardennen is eregast en er is 700 m2 beschikbaar, de confrérie is dus genodigd, hotel en stand is door de Conseil General betaald. We gaan de twee laatste openingsdagen. Ik heb bij Wim het idee geopperd om me in Brussel op te pikken en dan naar de randstad door te reizen. We moeten alleen nog een goed meetingpoint uitzoeken, wat voor beide partijen niet al te ingewikkeld zal zijn. Vandaag heb ik uitgebreid op internet gekeken naar een betaalbaar ticket voor Marieke om de familie in Canada op te zoeken, misschien dat Manon met haar mee reist. Een geweldig aanbod van CV dat ze niet moet afslaan lijkt mij. Maar onze pubert heeft zo haar eigen ideeën!!!
En dan de voorpret voor mijn verjaardagsfeest(je), leuk om mee bezig te zijn; de uitnodigingen maken, het menu uitvogelen, de locatie regelen, lijstjes maken voor de boodschappen enzovoorts enzovoorts. Wat zou het leuk zijn om ook familie, vrienden en kennissen te kunnen begroeten. Ik heb al een gite gehuurd voor een echtpaar, hier vlakbij op de camping. Betaalbaar en in de buurt. Een Nederlandse kennis hier in de HM heeft ook slaapplaats aangeboden, dus mochten lezers twijfelen er zijn meer mogelijkheden op zaterdag 21 april ergens te slapen. Ben je in de buurt, op doorreis of heb je gewoon zin om elkaar weer te zien dan horen wij dat graag. Ik word maar één keer 60!!!! ( ik vind het echt zoooo vreselijk bejaard klinken, behhhhhhh!)

Geen opmerkingen: