zondag 24 juni 2012

Einde contract in de kas.

Deze week eindigt mijn contract van 3 maanden in de kassen bij ET. Ook al was het af en toe en zeker in het begin flink zwaar ik heb het erg leuk gevonden en ben weer een ervaring rijker. Officieel moet ik ook aanstaande zaterdag werken, maar aangezien het dan Salon de la Coutellerie is, heb ik hem gevraagd of ik daar vrij voor kan krijgen. Ik heb nog geen definitief antwoord maar ga er eigenlijk al een beetje vanuit dat het goed zal zijn. Van de week kreeg ik de flyers voor de salon om in onze omgeving te verspreiden, maar overal waar ik kwam was men al voorzien! Iemand had zich in mijn "wijk" uitgeleefd, dus zit ik nu met een stuk of 50 flyers waar ik niets mee kan! Omdat de datum meerdere malen is verschoven ivm de verkiezingen ed is het aantal exposanten beduidend minder dan vorige jaren, vandaar dat het nu is aangevuld met een gastronomisch tintje! Zeker weten dat we lekker zullen smikkelen en smullen!
Vandaag werk ik in het museum. Ik heb geruild met AM i.v.m. de datum van de vide grenier in M. op 29 juli. Ik wilde graag die dag vrij om te proberen nog wat van onze rommelzolder kwijt te geraken. Tevens wil ik proberen reklame te maken voor de zpagetti garens die ik via VR heb aangeschaft. Ik ga nog wat spulletjes maken als voorbeeld en wie weet levert het nog iets op.
Morgen rijden we naar Parijs om Marieke naar het vliegveld te brengen voor haar vakantiereis naar Canada! Ze is redelijk nerveus: de eerste keer vliegen in haar eentje!!, begrijpelijk dus. Wim en ik willen een paar daagjes naar ZwitserlanD. Ik heb met FM en AM kunnen schuiven en heb 9 dagen aaneengesloten vrij. Ik heb me wel een beetje vastgelegd in het museumpje van meneer en mevrouw B, maar aangezien ik in het museum van N een keer in de drie weken werk kan ik dit jaar slechts zeven van de veertien daar aanwezig zijn, ze zitten er dus mee in hun maag want waar vind je iemand die zijn zondag er aan op wil offeren??? Vanaf 2 juli ga ik MF vervangen op het Office de Tourisme, de dagen die ik anders in de kas werkte, zodoende heb ik straks toch weer een fulltime baan, ook al is het tijdelijk ivm een ziekteverlof. Het zal vreemd zijn om hier in Nogent dan rond te lopen met twee petten op! Maar beiden zijn me toevertrouwd en beiden vind ik erg leuk.

Geen opmerkingen: