zondag 10 februari 2019

Weemoedig en happy!

Ben weer thuis, ik kan niet anders zeggen dan dat ik in alle opzichten een topvakantie(tje) heb gehad.
Prachtig weer, heel heel veel sneeuw en de perfecte ski's (moet ik onthouden Rossignol lengte 158!) ze waren goed afgesteld en niet té snel. Manon is en blijft een prima snowboarder en een  gids op de berg. Als ik het even niet zag zitten baande zij voor mij een spoor en hoefde ik maar te volgen. Ik ben slechts een keertje gevallen; dat is wel mijn grootste angst want ik heb zo ontzettend veel moeite om weer op te staan, maar ook daarbij was zij meteen ter plekke om mij weer overeind te helpen. Ik heb met regelmaat gerust, was wel nodig want ik had natuurlijk niet de kans gehad me hierop voor te bereiden en door mijn gigaklus was ik ook niet naar aquagym geweest. 's Avonds dus wel last van spierpijn, maar een heet bad doet wonderen in combinatie met midalgan. Het was echt fantastisch, dus heb ik een kaart gestuurd aan M&J om hen te bedanken voor de leenspullen en de wissel op de maandag zodat ik M's plek in kon nemen.
Rossignol huurski's

mooi wit hutje, wat een plaatje!

apres ski bij les5 à 7

Manon in topvorm

De ouwetjes doen het nog best.

Geen opmerkingen: